Bättre humör

Idag känns allt lite bättre. Vågen visade nedåt som vanligt på tisdagar. Kanske jag borde lära mig att jag går upp precis efter träning och långpromenader.
Tydligen firar vi förlovningsdag idag. Självklart(?) hade jag glömt bort detta. Min man kommer ihåg så han ordnade middag idag- visserligen hemkörd men det har ju absolut ingen betydelse. Vi käkade fläskfilé och beasås. Tjejerna fnissade över överraskningen de hade ihop med pappa. Puss U och tack så mycket!
Skulle vilja vara ledig mer och utnyttja de superfina dagarna som passerar just nu. Sitter inne på jobbet och längtar ut. Sol sol sol! Vi behöver mycket sol.

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Kanske försöka stå emot vågen helt och hållet? Den har då ingen bra påverkan på en, åtminstone inte när man har vissa förväntningar som inte infrias.

2011-02-09 @ 07:27:10
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/
Postat av: Peter Andersson

Hej!



Folk frågar mig vad jag går hög på kolla in de här

http://pevtear.com/viktminskning

Har aldrig mått så bra, de är baserat på naturprodukter, kinesiska örter.

De är för alla människor inte bara för dom som vill gå ner i vikt. Man håller sig friskare, har inte varit sjuk sen jag började med detta.

Är du själv intresserad av att börja som distributör, så finns de alla möjligheter man kan köra på deltid eller heltid. De är kul och de är många som är intresserade av produkterna.



De är en måltidsersättnig, man byter ut en eller två måltider om dan, sen äter man vanlig mat också gärna en färgrik måltid på kvällen.

När du har nått din målvikt, så är du den bästa reklamen själv om du vill börja sälja, folk kommer och fråga vad du har gjort för och se så pigg och fräsch ut. De säljer sig själv.

30 dagars pengar-tillbaka-garanti.

Hör gärna av dig om de är något, lycka till

Mvh Peter

2011-02-09 @ 16:38:48
URL: http://pevtear.com/viktminskning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0