Firat

Idag har varit en intensiv dag. Började vid 08 med att vi alla på jobbet tog en rask walk-and-talk promenad i ca 50 min. Klarblå himmel och sol- helt fantastiskt att starta dagen så. Vi ansåg att det går att avhandla arbetsfrågor medan vi promenerade. Ska tydligen bli en tisdagsvana. Mig passade det perfekt då vi direkt efter jobbet for och firade svärmor som fyller 70 år idag. Ingen kvällspromenad hinns alltså med. Mat och tårta. Jag hoppade över brödet i toasten som var förrätt. Avstod också potatisgratängen. Ett litet smakprov på tårtan ingick dock i min matplanering. En superdag igen alltså. Har ett bra flyt med maten och har faktiskt inget riktigt sockersug. Visst saknar jag mina godsaker och skulle vilja ha men det går alldeles utmärkt att avstå.
Igår efter jobbet var jag så trött. Slappade i soffan och tänkte att det här blir en vilodag....igen. Men innan jag slumrat till tog jag mig i kragen och gick ut en dryg timme, hann innan regnet kom. Lyssnade av Nanne Grönvalls sommarprat och började lyssna på Leif GW Persson- intressant snubbe :)   
Ledig imorgon. Helt oplanerad dag.

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Way to go! Kalasen brukar ställa till det men du klarade det:)

Vilken lyx att kunna promenera på arbetstid!

2011-08-24 @ 17:53:57
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0