Hemma igen

Har nu landat hemma efter en vecka i stugan. Vi har haft en veckas semester med superväder. Fick känslan av att vi hade sommar semester. Lata dagar, solande och U:s fiskande. Precis så ser många sommardagar ut för oss. Vi har haft mycket trevlig sällskap också. Syster med familj under påsken, ett par dagar A:s pojkvän också. Han gillade läget fort och var uppe i ottan för att hämta in näten. Ett riktigt radarpar han och U.
Behöver en dag hemma för att hinna vara hemma lite också, är väldigt hemmabunden- typiska 'kräftan' drag. Gillar min dusch bäst, min säng, min tvättstuga, mitt dricksvatten o.s.v. Ja borta bra men hemma bäst. Rätt mycket att tvätta inför jobb och dagisstart på måndag.

Ser lite fram emot måndag med lite vardag igen och i och med det ordning på mathållningen.

Idag bojkottar vi valborgsfirande och jag sjunker ihop i soffan med A och en bunke chokladbollar. 

Trevlig Valborg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0