Träning

Var på Friskis igår och körde ett styrke/medelpass. Hade kanske inte den allra bästa energin. Skamset lyssnade jag på ldaren som under stretchingen gick igenom hur viktigt det var att ge sig själv en bra dag innan om man ska träna på kvällen. Ordentlig frukost och lunch + alla mellanmål. Titta ner i marken och tänkte på den tallrik fil som var det enda jag åt till lunch. Kanske orsaken till min brist på energi? Äter LCHF kost sen feb 2009 och har i augusti startat en egen viktutmaning inför min 40- års dag nästa sommar. Ska snart berätta mer om den.
Nu är det ny dag och jobb som väntar. Var ledig igår och hade båda barnen uppe tidigt. Idag var det då min klocka som ringde före de båda kom upp. Visst är det lustigt?
Hoppas på en fin dag vädermässigt idag. Ska sen få främmande ikväll. Ska bli kul att träffas och få prata ikapp lite om livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0