Träning och steg

Varit en bra dag idag. Litet avsteg med några Finn Crisp men det känns nästan obetydligt.
Höstens stegtävling drog igång idag också. 10.000 steg per dag är målet. Nådde inte riktigt fram idag, 4000 steg och ett Friskispass blev det dock. Skulle träna tidigare ikväll och tog mig iväg själv fast ingen av mina två träningskompisar följde med. Duktigt av mig! Belöningen blev att jag fick träna ett pass med den enda ledaren jag absolut inte vill gå på. Tydligen var hon vikarie idag. Sååå besviken och det var verkligen ett supertrist pass. Hade jag vetat det hade jag gått på ett annat pass. Men jag har vickat på rumpan och stretchat en egenkomponerad stretching. Men men- all träning som blir av är bra träning.
Nu väntar två lediga dagar och tydligen soligt och fint väder. Hoppas hoppas mina två små kan hålla lite sams dessa dagar.
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0