Veckovägning

Denna vecka stannade vågen på minus 0,6. Är glad för alla minus men det är fortfarande 3 kg som ska bort för att nå månadsmålet den 1 nov. Nu börjar tiden bli knapp. Inser att det inte är så många veckor kvar. Men har ju bestämt mig att det ska gå!
Och magen?? Jo... plötsligt händer det... Hade igår bestämt mig för att ge upp detta. Min tro på dessa alternativa metoder är inte den starkaste och när man efter en hel helg med ett stort intag av laxertabletter inte får en enda effekt så är det lätt att ge upp. Ser ju att det fungerar på andra men inte på mig. Nu får jag igen....med råge. Sitter just nu och funderar över hur jag ska klara jobbet idag, men det måste gå. Har en fullspäckad dag.
Drar ner dagens intag till minimum och tänker att det kanske går till sig snart. Snälla högre makter, låt det bli så.

3kg-3kg-3kg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0