Mysig dag

Dagen började inte supermysigt.... redan kl 02 inatt kom första tjej in. Lilla T sov en stund hos oss sen tyckte hon vid 4-5 tiden att det var dags att vakna. Gud vad jag bävar för vintertiden. Fast det kan inte bli så myket sämre än hur det är nu. Har sagt att jag fattar att vi nu är riktigt trötta småbarnsföräldrar, men nu fattar jag det riktigt.
U for och fiskade och kvar stog jag med två rätt trötta och sura tjejer. Nu pratar vi om kl 10 imorse. Höll ut till halvtolv då vi äntligen kunde luncha och sen sova en snutt, ja T iallafall.
Sen kom syster med lilla F och A med pojkvän. Tog en prommis allihop på affären och sen bjöds vi på middag av A och A. Alltså kan säga att de lagade maten själv förutom att jag gjorde efterrätten, fixade kycklingen och la fram allt de skulle ha i såsen. Hmm... kanske går att diskutera vem som bjöd vem på maten egentligen :) Handla gjorde de iallafall.
Myskväll har vi haft med efterrätt och snacks över ett parti sällskapsspel- Snäll som vi är lät vi vår gäst vinna.
Nu väntar sängen. Bäst att hinna dit innan de små börjar droppa in.
Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0