Helgen

Ja då är den här helgen över. Det enda som kvarstår är vår tvättsöndag. Dags att vika all tvätt som tvättats under veckan och det är den del när man är fem st.
Har precis kommit hem efter att ha varit och sett Grease med käraste syster. Väldigt trevlig show. Satt där i tre timmar men det kändes inte så. Tiden gick fort fastän vi satt i en ishall och inte riktigt var preparerad för det. Saknade minst två lager kläder, vinterskor, mössa, vantar och sittunderlägg. Hade jag bara tagit på mig detta hade kvällen varit perfekt. Händerna blev inte ens varm under alla slutapplåder med minst 5 extra låtar. Nu blir det till att krypa ner under fleecefilten.

Kom hem och fick höra historien om hur mina små gullungar hittat en tuschpenna och tydligen målat runt med den i sina ansikten. Lovar att historien var söt berättad så här i efterhand men jag antar att det inte var lika kul när den hände. Blev tydligen en tidig kväll i säng för tjejerna.

Helgen har tärt på vårat tålamod så för mig var det underbart att få 4 timmar iväg på showen utan barn.

Har också hållet en kall tumme och tå för min svåger som opererat sig ikväll.

Imorgon ny veckovägning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0