Lottköp

Idag ska jag köpa mig en lott. Dagen kunde inte börja bättre. T sov i egen säng fram till 02 inatt- nästan rekord. Sen vaknade hon inte förrens 06.30. Hon hörde nog min önskan igår. E sov hör och häpna ända till 06.50.
Inte nog med detta fantastiska, jag har gått ner 0,7 sen i måndags också. Nästan hela månadsmålet. :)
Ska kanske tänka in ett kg till som mål denna månad. Det går riktigt bra nu så det gäller bara att hålla i nu och följa vågen jag är inne i. 
Nu väntar en social dag. Syster och F på väg hit så barnlek och kaffe står nog på agendan. Plus lottköpet såklart!
Tänk om detta blir dagen D då löpbandet också kommer? Nej...ska inte utmana ödet. Glad för allt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0