Söndag o måndag

Phuu... söndagen blev äntligen en bra dag. Var så sur och trött efter lördagen. Började söndagen med ett pass på Friskis. Svägerskan drog med mig på ett pass. Efter dusch bar det av hemåt för lunch och sovning med de små. T somnade inne för första gången vilket var skönt då det var 17 hemska minusgrader ute. Smög ner när hon somnat och fick lite egentid med lite städning och en chokladkaka. Perfekt efter ett träningspass. Efter vilan fick vi lite kaffefrämmande och sen for vi iväg och bowlade med tjejerna. Eller bobblade som E säger. Sen var typ den dagen slut. Vi fick hem A och hade en lugn kväll. 
Glömde nämna morgonen. Bad T gå ner och duka fram frukost imorse. Hon gick raskt ner och var tyst väldigt länge. Blev lite misstänksam över hennes vilja att hjälpa till. Ser henne vid bordet och hon har tagit fram osten ur påsen. Den ser lite skum ut och när jag kommer lite närmare ser jag att det är nåt konstigt uppe på osten... Jo tack med vitpeppar burken också på bordet inser jag det blir vitpeppar-kryddad- ost till frukost. Mums!  

Veckovägning +1.1 kg.
Undrar hur mycket det kostar med en personlig tränare per månad? Billigare än 2000:-? Kanske anlita en sån istf att bara betala böter varje månad? Borde ge bättre resultat.

Min favvobloggerska Elin gick imål idag! Läs gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0