Barnvakt

Är barnvakt till lilla F inatt. Hon vill nog sova kl 19 sa hennes mamma innan hon gick. Hon glömde att nämna att F gärna leker till 21.30. F glad i lekhörnan och vi gav upp och spelade lite kort under tiden. Nu sover då alla tre barnen och jag borde gå och lägga mig. Har ingen aning om hur natten blir då de alla tre är i lite dålig sovform nuförtiden. Ge mig en bra natt så ska jag vara en bra mamma/moster imorgon.
E hittade en kulspetspenna idag. När vi sedan tittade i hennes hittade vi en gubbe hon ritat på sitt lakan. Hon skyllde lite snabbt på lillasyster. Missen hon gjorde var dock att förutom teckningen signerade hon också med sitt eget namn... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0