Gbp op imorgon

Nu har det gått ca 2,5 vecka med flytande LCD kost. Gått jättebra i det stora hela. Första veckan var jättetuff men nu rullar dagarna på. Mest en uttråkande känsla. Mat och andra godsaker har ju alltid stimulerat mig till en god känsla. Känns konstigt att vara utan den. 
6 kg har jag tappat under denna fas. Nu går jag in i nästa. Har lämnat blodprover och gjort EKG som förberedelser. Allt såg bra ut. Var på inskrivningssamtal för en vecka sedan. Träffade då en sköterska, kirurgläkare och narkosläkare. De gick igenom rutinerna och det praktiska inför operationen. 
Ikväll läggs jag in och imorgon är det alltså dags. Känns som införes förlossning, är rädd för att någon komplikation tillstöter men längtar till att det blir gjort. Nu håller jag tummarna. Jag har gjort mitt förjobb nu är det deras tur innan det blir min tur att jobba igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0