Så här gick det:

Jahapp, bara att bita i det sura äpplet. Tre veckor sen sprack min plan om att alltid ha en minus om än litet framför veckovägningsresultatet. Plus 0,6 visade vågen idag. Inget att gräma sig över egentligen men jag ville verkligen bara ha minus veckor. Lördagens vikt var -0,5 så alltså kostade utekvällen +1.1 kg. Värt det? Nja... Förmodligen är jag tillbaka imorgon eller på onsdag men då har jag redan satt avtrycket i form av ett plus. Promenadutmaningen förra veckan gick bra. Utöver mina vanliga dagar la jag till 30 min promenad per dag. Innebar att jag gick 3,5 timme extra som jag inte gått de tidigare veckorna. Känns bra att belönas med ett plus efter det. Lägger nu förra veckan bakom mig och får försöka lite extra denna vecka. Har äntligen hittat ett GI/LCHF bröd som jag kan ha som alternativ. Vill gärna kunna unna mig nåt litet kvällsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0