Ointressant

Usch vilken dålig känsla jag går omkring med. Skulle behöva en paus. Skulle behöva hitta tillbaka. Skulle behöva bli positiv. Skulle behöva energi.
Tänker hoppa över vågen ett tag. Blir manisk och stressad av den. Inte för att jag tror kilona kommer att rasa utan våg utan mer för mitt välbefinnande. Misstror bloggen också. Vem i hela världen kan hitta nåt intresse i att läsa? Känns som om jag lever ett supertråkigt liv. Vaknar, jobbar, lagar middag, nattar barn och sen soffläge. Smyger in nån promenad och Friskispass men mer är det inte. Ja rafflande känns det inte precis.
Jag ska nog hänga kvar här ändå och jag ska jobba för att bli lite gladare. Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0