Mysfredag

Vet inte vad som hänt med familjen. Känner de min surhet kanske och vill ändra den? :) Efter jag och U promenerat i torsdags kom vi hem till lukten av nybakat. A hade bakat rosenbröd medan vi var borta. Igår fredag kom vi alla hem- åt god fläskfilé med persiljesmör till middag. Sjönk sen ihop och tänkte att nu är det bara att invänta lugnet och tv soffan. Nej då kom A på att vi måste ut och promenera, hon ville göra grönsaksdipp som fredagsmys och några grönsaker hade vi inte hemma. Så det var bara att klä sig och ge sig ut på promenad. Superbra! Har en så lugn tonåring just nu så jag börjar fundera över om det finns någon baktanke som snart kommer fram? Nej jag väljer att tro att hon gillar att umgås med sin mor och sin familj.
Jag älskar då henne och är så glad att hon är min tonåring!

Kommentarer
Postat av: Amelia

Haha söt du är mamma, tur att det där inte skrevs igår, vet inte om jag trott på det då :)

2011-04-02 @ 10:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0