Torsdag

Igår var en riktigt skön dag. Efter en hel del pyssel på morgon fick jag iväg barnen hela, rena och fotoklädda till dagis. Medan de modellade framför fotografen gick jag och syster en långpromenad. 13.000 steg hann vi med innan det var dags att hämta de små igen. Lunch och dusch hanns med innan jag for iväg och fick en liten introduktion i vad Frekvensterapi innebär. Lät spännande och gjorde mig nyfiken. Hur kan detta funka? Inte så jättemycket klokare än men om detta ger en hälsovinst är det definitvit något att satsa på. Gick väldigt smidigt och helt smärtfritt. Det gillar jag.
Väntade hela dagen på det magiska samtalet om att löpbandet skulle ha kommit men det verkar vara på rymmen. Antar att det inte dyker upp förrens till veckan. Surt nu när jag är sugen på att komma igång.
Idag blev långdag igen på jobbet. 8-17.30. Så var det inte tänkt men så blev det. Blir så trött och slut i huvudet efter sådana dagar. Tydligen måste man fika extra när man jobbar så...

På lördag ska jag och syster bli bjuden på middag av A och pojkvän A. Ska bli så mysigt och gott. Vet inte än vad de ska bjuda på. U ska åka iväg på fiskehelg. Antar att han kommer att få långtråkigt och sakna oss alla massor :) Tänk själv....sitta vid en sjö, helt ensam, inga barn som ska kissa och äta, inga bråk som ska lösas, bara sitta och titta på det där tråkiga flötet. Nej usch så tråkigt det låter..... vad är en bal på slottet mot att vara här hemma??

Kvällen har tillbringats på toa. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0