Invägd och klar

Japp nu är jag igång. Vägde in mig i morse, ingen rolig syn. Jag är en tvångsvägare, jag väger mig varje kväll och varje morgon. Kan inte låta bli även om jag borde. Så jag lägger till ett mål nu och det är att jag kommer ENDAST att ställa mig på vågen på måndagmorgnar. Banne mig att jag borde kunna klara detta. Hur svårt ska det vara?? Varje måndagmorgon kommer jag även att se ett litet minus, jag kommer att bli glad och nöjd och jobba sakta mot mitt mål. Om jag inte kommer ihåg fel så väger jag exakt samma som ifjol vid årsvägningen. Har bara svängt massa upp och ner under året. Ett förlorat viktår. Har laddat Viktkolls appen med färskt data. En riktigt bra app.

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Viktkollaappen ska jag ta och kolla upp, tack för tipset. :)

2012-01-02 @ 21:35:37
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0