Dag 4/24. Börjar inse att dessa 24 dagar k...

Dag 4/24. Börjar inse att dessa 24 dagar kommer vara de långsammaste. Hade en verkligt jobbig dag igår. Vi hänger här ute i stugan utan bil. Så vi vandrar mellan lek i huset, lek på tomten och lek på stranden. Varmt ute och ungarna suger musten ur en. Detta brukar jag lindra med att småäta. Sockret håller mitt humör uppe. Nu när jag har nolltolerans blir dagarna långa, sega och svåra. Känner på ett sätt att jag 'slösar' bort semester med detta. Men nu har jag bestämt mig och jag ska banne mig klara detta. Kanske kommer det ut en trevligare jag om ett tag. Klarade gårdagens sug. Inget förutom LCHF mat åt jag. Dock blev det inte en timmes promenad. Truliga barn och småsur mamma satte stopp för det. Ny dag idag. Dag 5.... En ny lång dag.


Kommentarer
Postat av: Cinderella

Är du ensam med barnen där? Hela dagarna?



Det låter tufft, måste jag hålla med om.

2011-06-29 @ 10:16:40
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0