Alltså, jag har glömt.

Sitter ikväll och beklagar mig. Skäms att säga för vad men jag klagade på att jag inte fick äta nåt godis idag eftersom jag har veckovägning imorgon. Tystnar plötsligt och frågar de andra sen vad det är för dag idag... Tydligen är det vägningsdag idag.... har helt förträngt det. Inte för att jag inte vägde mig i morse men vad hände med mitt huvud? Har aldrig kunnat släppa tanken utan har alltid full koll på vägningsdagarna. I alla fall så blev veckovägningen +0,3. Trist, trist, trist. Hatar att hela tiden brottas med detta.

Gick på semester idag, 6 veckor ska jag vara ledig i sommar, känns bra. Fick avsluta arbetsveckan bra, var ikapp med alla ärenden och kunde sluta i lugn och ro. Det är ju det bästa det.

Och godiset har jag tyvärr bredvid mig nu.... vägningsdagen är ju tydligen avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0