Nystart med Helhetsmetoden

Har haft en superhärlig helg. Sova-över-främmande lör-sön. Superväder, klarblått och strålande sol. Vi har badat, fiskat, invigt vår nya rök (det blev rökt sik), ätit, druckit och surrat.
Känns som om jag gått upp 15 kg denna helg men det är nog inte riktigt sanning.

Imorgon blir det nystart. Jag jobbar och ska återgå till vanliga rutiner igen.
Läste en blogg som tipsade om boken- Helhetsmetoden och LCHF. Klickade hem den direkt. Börjat läsa den idag och ska nu genomgå ett 12-stegsprogram under 12 veckor. Ska berätta mer om detta när jag läst lite till.

12 veckor- ingenting eller en evighet?

Kommentarer
Postat av: skinny2011

12 veckor är ju ingenting egentligen! Detta fixar du. Jag kikar in på din blogg och ser hur det går för dig! Själv känner jag mig riktigt på G. Bisst blev det slarv under helgen men det ser jag inte som nåt stort steg tillbaka. Lycka till!!!

2011-07-31 @ 23:22:38
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0