Dag 10/24

Dag 10 blev dagen jag inte hann äta vare sig lunch eller middag. En riktigt körig dag. Dagens motion blev 4 timmars springande i affärer. Blir förvånad över hur bra det går nu. Har absolut inget sockersug och har inte svårt att avstå. Eldprovet kom ikväll då A satte sig och gjorde 3!! satser chokladbollar inför nästa veckas kalas. Inte en enda smakade jag. Är stolt över mig själv.
Imorgon ska här bakas bullar men det är inte min grej så däri ligger inget problem att avstå.

Har handlat massa fina saker till vår toalett i stugan. Ska visa med några kort så snart de är på plats. Blir i stan nu några dagar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 21:39:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0