Livet med tråkiga oss

Alltså jag tror jag måste döpa om den här bloggen. Har inte skrivit något om helgen och nu inte början av veckan heller. Inser att jag inte har något spännande att dela med mig av. Lördagen tillbringade jag med E några timmar på Drakborgen på ett barnkalas. Minst hundra tusen ungar var där samtidigt- vilken ljudnivå. På den spännande lördagskvällen somnade jag till Postkodlotteriet kl 19.30- ni hör va? Livet med spännande oss!
På söndagen gick jag min mil och sen var den dagens energi slut. Inte barnens... bara min.

Måndag- Invägning, ledig dag med barnen, godnatt.
Tisdag- Jobb, tv-tittande, godnatt.

Förstår att ni ser fram emot onsdagens rapportering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0