Inför vägning tips.

Har varit på kalas och mycket duktigt avstått allt fikabröd. De var så snäll och hade hallon och vispad grädde. Mums och perfekt för mig som LCHF:are.
Efter middagen gick jag ner och dammade av springbandet- igen. Mest gång men ändock var det skönt att röra sig lite på lördagskväll.
Nu till tipset: tror veckovägningen kommer att gå bra denna vecka... jag tog och rakade benen.... och det var inte igår....det måste göra susen :)
Jag har bara träningsbyxor som slutar vid knäna, det är inte alltid det bästa om man ligger efter med att raka benen. Varför har ingen uppfunnit långa träningsbyxor med texten 'a bad hairday' fram på smalbenet? Jag skulle köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0