Garagestädning

Städningen avklarad, eller för idag i alla fall. Tror alltid jag ska hinna mer men är riktigt nöjd med dagens insats. En tur till tippen blev det. Har knäppt lite kort på saker som ska säljas bort. Tänker sluta med 'bra att ha' mentaliteten jag haft. Tror jag mår bättre med mindre saker runt omkring mig.
En promenad på kvällskvisten och 10.000 steg fick jag ihop idag. Åt grillat kött medan de andra åt Bite line. Riktigt bra dag alltså! Känner mig motiverad. Svider lite då jag ser det som uppoffring att inte få småsnaska godis eller äta pizza. Hoppas den känslan kan försvinna.
Ikväll provas ett nytt LCHF recept. Blåbärspaj med cocostäcke och apelsinsmak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0