Månadsvägning

Superlycklig och dödshungrig kom jag idag ner med resultatet. Minus 0,8 denna vecka och 0,1 under månadsmålet. Räcker till men oj vad knappa marginaler. Näst månad ska jag försöka ligga på lite tillgodo inför månadsvägningen.
Blev förskräckt nu när jag skulle skriva in resultatet i min lista och ser att jag skrivit fel månadsmål. Det skulle vara 0,1 mer än jag skrivit- alltså blev resultatet prick på denna månad. Räcker fortfarande till men phu...vad dyr mackan hade blivit som jag tänkte äta igårkväll. Kan också säga att det blev ett uppkliv på vågen, vågade inte riskera att vägning nr två skulle vara högre än den första. :)

Välkommen måndag med snoriga, hostiga sura barn. Ingen feber så dagis får det bli.

Kommentarer
Postat av: C

Härligt!

2010-11-01 @ 08:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0