Semestertid och hälsocheck

Semestern pågår och veckorna flyger iväg. Har snart varit ledig i drygt tre veckor. Ska jobba lite under nästkommande två veckor sen har jag tre veckors ledighet igen. Känns helt underbart. Det är har blivit ett år i hälsan och resans tecken. I april var jag och vandrade i norra Italien. I september blir det en tur till Rom och i november åker vi till Thailand. Mycket skoj att se fram emot. 

Söker lite energi. Har under mitt viktminskningsår inte fått så mycket energi som jag önskat. Träffade en läkare för ett tag sedan och bad att få lämna lite prover. Tänkte att jag kanske får i mig för lite av någon viktig vitamin efter min GBP. Proverna kom tillbaka och visade sig vara finfina. Det är ju jättebra men fick mig ändå inte att känna mig piggare. Äter mina kvinnavitaminer och de ordinerade B vitaminerna. 
Är kallad på årskoll efter operationen också. Ska fråga lite ang detta där. Svårt det här. Borde bli mer energifylld när kroppen är lättare, så säger min logik iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0