Uppdaterat

Ser att jag slarvat med uppdatering av mina månadssiffror. Nu är de korrekta med januari och februaris vägningar. 12 feb (9 månader) stannade på -30,9. Är verkligen supernöjd med det resultatet. Skulle vilja tappa 5-6 kg till men tror att det kommer allteftersom. Känner ingen panik. Har än inte haft en noll eller minusmånad. December blev en strykare med -0,6 men om jag jämför med dec tidigare år är det kanon. Den månaden brukar sluta med 2-3 kilo uppåt. Min viktnedgång kommer att plana ut och stanna vid någon nivå. Funderar mycket över vad som kommer att bli min 'normal'vikt. Blir intressant att se när jag är där. Hoppas inte riktigt än iaf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0