Länge sedan nu

Glömde helt att uppdatera mina siffror den 12 oktober vilket var 5 månadersdagen sedan operationen. -1,8 kg blev det senaste månadsresultatet. Minus 24 kg totalt. Har precis haft två st treveckors platåer. Jättetråkigt men nu verkar det ha släppt lite igen. Det går fortfarande fantastiskt bra. Jag äter det mesta fast i betydligt mindre mängder. Det enda negativa just nu är att jag känner mig helt energilös. Jag sliter varenda dag på jobbet för att hålla mig uppe. Rasar sen ihop som en trasa hemma. Är konstant dödstrött. Tror ibland att minsta motgång nu skulle bryta ner mig totalt. Antingen är det rent bara mörkret och hösten som jag reagerar på eller så är det något tok med mitt näringsupptag. Ska boka en tid på vc så jag kan kolla upp mina värden. Kanske någon vitamin jag behöver fylla på lite extra av. Äter extra b-vitamin och Mitt val kvinna, en per dag. Kanske det är för lite?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0