Lördag

Ungarna tog sovmorgon, till 06.30. Tjihoo eller nåt :( Längtar nästan tills att de blir tonåringar. Nu får vi aldrig känna skillnad på vardag och helg. Allt bara maler på.
Den här veckan har jag inte orkat räkna points. Tror jag fått ett hum om hur jag kan äta och inte. Vi får se om det varen bra taktik vid vägningen på onsdag. Några avsteg har jag också gjort men de har också känts välbehövliga. Går inte att vara för sträng mot sig själv.
I helgen ska vi plocka ihop tomten hemma. Nu ger vi oss för vintern. Blommor ska slängas och utemöbler packas in. Sen är vi redo för vintermånaderna.
Har också börjar jobba 90% istf 80%. Börjar en timme senare varje dag eftersom våra morgnar inte blev kul innan. Stress och jäkt med barnen. Nu kan vi göra oss i ordning i lugn och ro. Det blir lite mer kvalitetstid.


Kommentarer
Postat av: Chrissan

VV:ar jag med, kör online. har haft ett snedsteg den här veckan, men satsar på nya tag på måndag. Eller redan i morgon.;)

2012-09-29 @ 22:55:11
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0