Två veckors

Har haft en härlig helg. Var ute i stugan stor del av lördagen. Gjorde upp eld på stranden och grillade korv med barnen och faster och farbror deras. Sedan satt vi och lapade sol med en fin kopp kaffe. En riktig energipåfyllardag. Barnen lekte i strandkanten halvt ute i vattnet så de såg ut som riktiga 'skit'ungar efteråt.Men det finns ju tvättmaskin.
På söndag fick jag en del ledig tid. Syster och min familj for på promenad medan jag fick vara hemma själv och städa. Tänk att det kan ge så  mycket energi. Sen umgicks vi innan det var dags för mig att gå en promenad med en arbetskompis. Helt plötsligt hade den dagen sprungit iväg.
Som sagt en härlig helg har det varit.
Idag vägdag efter ett uppehåll. Två veckors resultatet blev -0,2 vilket får ses som ok eftersom jag inte skötte mig alls första veckan. Känner mig fortfarande motiverad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0