Skit

Känner mig mer och mer mogen och redo att börja göra bättre val i vardagen. Tänkte i måndags att det här blir veckan det vänder. Uteslöt alla kolhydrater och minskade 1 kg måndag-onsdag. Sen skulle vi på China jag och dotra med efterföljande biobesök. Japp, så var jag där igen. Fredagsvikten exakt samma som måndagsvikten och min motivation nere i källaren igen. Nu är det helg och den här veckan är ju redan körd så varför inte svulla lite? Tyvärr är det så jag funkar. 
Blir mer och mer stressad över att sommarsäsongen närmar sig. Inga roliga vårkläder kommer jag i. Kommer få behålla mina svarta vinterkläder hela det här året, känns skittrist. 
I helgen ska vi kurera den minsta som hade feber igår men springer runt här hemma idag. Sedan blir det ett kalas på det också. Vi hade tänk plocka fram cyklarna till tjejerna med nu är snön här igen så det får nog vänta ett tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0