Vecka 2

Jahapp, klarade mitt mål med att ha minus varje vecka. Minus 0,5 blev veckans facit. Tyvärr känner jag en viss besvikelse. Står på samma tråkiga kilo som förra veckan. Den här vikten var också den jag såg vid fuskvägningen mitt i förra veckan. Hade hoppats på mer eftesom jag verkligen inte gjort ett enda avsteg. Har två gånger i veckan suttit som stolsvärmare och sett mitt sällskap svulla hamburgare och strips. En gång på café med en Loka i handen. Ja ja, ska ändå försöka vara glad att jag fick ett minus och det under v 2. Kanske kan nästa vecka bli lättare för kroppen.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tycker inte du ska vara besviken! Det är ju ett minus ju!! Och räkna totalen på dessa två veckor så har du ju tagit bort nästan 3 kilo!!! Det är suveränt!! Heja heja nu!

2012-01-16 @ 09:59:31
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: j

Tänk på att du kanske minskat nån annanstans också! Ibland kan det ju vara vätska, centimetrar är ett bra komplement! HEJA DIG!

2012-01-16 @ 10:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0