Rastlös

Har känt mig rastlös idag. Ingen bra känsla för den brukar jag lugna ner genom att äta. Vill så gärna tona ner känslan och bedöva den med socker. Oj vad jobbigt det varit. Dragit i skåp och kyl ett antal gånger. Än har jag inte trillat dit och nu tror jag kvällen är safe för nu går jag och nattar strax. Hoppas det gått över till i morgon. Var med barnen och åkte pulka på förmiddagen, det är ju superväder just nu. Hade planerat att åka skridskor imorgon fm men ser nu att det kan bli kallt. Inte så roligt då. Vi får se, något måste vi hitta på annars tar de små kål på all energi man har. Det var en låååång eftermiddag idag. Veckovägningen närmar sig. Ingen motion denna vecka men jag tror min kostomläggning fixar första veckans minus.

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Minus varje vecka var det, eller hur!?! :)



Rastlöshetskänslan är farlig, vad gör man? Äter ett kokt ägg och intalar sig själv att man har fått? Några mandlar, en bit ost, en film/TV-serie på TV/datorn?



Eller bara gå och lägga sig.

2012-01-07 @ 22:14:22
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/
Postat av: Cinderella

Sv. Då håller jag fingrar och tår för att du får önskat resultat i morgon! :)

2012-01-08 @ 22:11:07
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0