Nervöst

Med kraftigt daller på rösten säger jag nu Bye bye till det gamla livet och Hej till det nya. Är sockerhög just nu så allt verkar enkelt.
Kokar just ägg så jag har till frukost imorgon. Bara det. Jag som ätit mackor nu på slutet.
Mitt mål vet ni är 15 kg innan midsommar. Har också ett mål att varje vecka prestera ett minus. De bloggar jag sett på folk som lyckats, de har sällan eller inga plusveckor. Så det är också mitt mål. Vill kunna se tillbaka på ett lyckat halvår utan om och nystarter.
Håll på mig! Påminn mig om motionen också om jag verkar glömma den.
Invägning imorgon och första minusresultat kommer alltså om en vecka 
Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Cinderella

OK!



Vi tar virtuellt i hand på ett minus varje vecka då!?! Stort eller litet spelar ingen roll, bara ett minus!?! :)

2012-01-02 @ 21:35:00
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0