Känsla för vågen

Son tidigare sagts har jag inget sunt förhållande med vågen. Har ju bestämt mig för att ENDAST väga mig på måndagar. Tidigare när jag bestämt samma sak har jag ändå klivit på den två ggr om dagen. Men nu har jag verkligen inte gjort det en enda gång sen i måndags. Har hittat ett skönt lugn och känner att det här är bra för mig. Att släppa våg tankarna lite. Men en oroskänsla börjar gnaga rejält. Tänk om jag sitter här lugn och fin och tror att det blir en bra vecka viktmässigt och sen visar det sig att jag plussat 1kg. Det vore förödande. Att inte ha koll. Nej måste tro att min strikta vecka kommer att ge ett minus på måndag. Det bara måste det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0