Supertrött

En lång slitsam torsdag har det varit som vanligt. Tycker jag knappt hinner komma hem från jobbet innan det är dags att kliva upp och åka dit igen. Imorgon ytterligare en fullbokad dag. Efter jobb ska jag hämta snabbt på dagis för att skjutsa E på discokalas...hmm... undrar hur jag får till klädsel till det? Har 15 min från hämtning tills hon ska vara klar. Hem, fixa fredagsmiddag åt oss andra, hämta från kalas, natta barn och sen...... natta mamma. Är förmodligen helt slut efter detta. Blir nog bra, hinner inte dra så mycket i köksskåpen och leta gotta. Alltid något att glädjas åt.

Kommentarer
Postat av: Tackan

Tack, nu mår vi bättre. Låter som att du verkligen har fullt upp. Kram

2012-02-04 @ 08:23:39
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0