Det fungerar

Den här veckan följer jag plan. Har skött mig hyfsat med maten och motionerat mer än vanligt. Inte hittat till Friskis än men jag och en kollega har börjar promenera direkt vi slutar på jobbet. Två gånger den här veckan har vi gått ca en timme i anslutning till jobbdagens slut. Det tar av min familjetid men är värt det hälsomässigt. Ser att jag blivit av med förra veckans plus redan och det känns superbra. Idag har jag förkyld tjej hemma. E och jag är hemma så hon får kurera sig. Ingen feber men pigg är hon inte. Den fröken är aldrig sjuk så jag har inte mage att tvinga henne till dagis idag. Hon är värd att få en vilodag hemma så hon kanske piggar på sig snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0