Bedrövlig matdag/magsäcksoperation

Lägger en hemsk ätdag till handlingarna. Alltså dagen har varit riktigt bra. Haft syster och lilla F hos oss. Hann med en promenad innan de kom. Sen har här bakats bullar och jag har bakat cookies. Mest för att jag tokälskar den kakdegen. Usch, åt så jag mådde dåligt. Sen taccos på det och snask ikväll. Går och lägger mig ikväll och mår lika dåligt som jag alltid gör efter ätardagar. Ev blir det ett Friskispass imorgon förmiddag. Borde gå på 7 pass imorgon som kompensation men det fungerar väl inte så. Kanske är enda utvägen att stänga av magsäcken en del? Undrar hur det är med väntetid på sånt? Går det fortare om man söker privat? Tror jag måste googla lite. Hör många som säger att det varit det bästa de gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0