Sjukstuga

Vi lämnar väldigt sällan bort barnen. Det innebär att man aldrig hinner stanna upp, aldrig hinner tänka klart en hel tanke. De gånger vi ordnar barnvakt är om vi ska iväg på trevligheter, aldrig bara för att vara hemma. Så i veckan bokade vi bort de små så att vi skulle få en hel lördag hemma bara vi vuxna. Vi skulle feja lite och baka inför 17 åringens födelsedag imorgon. Kanske komma ut på en gemensam promenad också, det var planen.
Idag är jag jätteförkyld och orkar knappt ta mig ur sängen. Fröken E är också fortfarande sjuk. Vilket innebär att alla planer omkullkastades. Är jag förvånad? Nej inte direkt.
Om jag inte minns fel har jag inte haft en sjukdag i år. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0