Glest

Glest mellan inläggen. Har inte så mycket inspirerande att skriva. Jobbat två dagar den här veckan by the way alldeles lagom med jobb två dagar i veckan. Kul att gå till jobbet båda dagarna faktiskt. Har haft proppat med kunder och jag har jobbat mycket mentalt. Superroliga dagar som sprungit iväg.
Annars vanligt familjeliv. Tjuvade åt mig en alldeles egen dag i onsdags. Behöver massa arbetskläder. Hade nästan 3.000 som brände i plånboken. Vi fick sju rätt i helgen på V75 med jobbet. Gjorde av med varenda krona och lite till på kläder, bara till mig själv. Välbehövligt! Tyvärr inte i de storlekar jag vill ha men börjar snart ge upp. Inser att jag kommer se ut så här resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0