Familjefrid?

Vilken lördag jag hade. Först många timmar för mig själv då jag kunde röja undan lite, förbereda maten och faktiskt sova en timme. Sen kom två kära tjejkompisar och vi satt och surrade hela kvällen. Vilket lugn, vilken känsla att få pratat till punkt. Inte lägga barn samtidigt som man försöker vara värdinna. Hade dock lite svårt att somna på natten. Magen full med mat och dryck och knäpptyst i huset. Det händer inte ofta.
Vaknade tidigt men vägrade kliva ur sängen. Småsov fram till kvart över tio.
Familjen kom hem sen mitt på dagen. En skulle på kalas, packning skulle packas om och tonåringen skulle skjutsas iväg. 
Nu har vi landat i lugnet i stugan. Några lata dagar ska vi vara här. Hade fmiljeråd i morse där vi pratade om att försöka ha en bråkfri dag idag. En dag då alla kommer överens. Japp sa småtjejerna och höll sig sedan i 3 minuter innan de var igång igen. Suck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0