Ostkrokar

Så var det helg igen. Fattar inte vart veckorna tar vägen. Inte helgerna heller för den delen. Imorgon blir det jympa med tjejerna sen ska fröken E på kalas så vi får en hemmadag. Antar att det blir en sväng till stugan också under helgen. Annars inget inbokat. Ikväll har vi kikat på Idol. De andra myste med ostkrokar och ostbollar. Jag....med några rutor mörk choklad. Nej, mysigt kan jag inte kalla det. Åh vad jag också ville ha ostkrokarna. Nu är dock kvällen gjord och jag överlevde fredagen också utan onödiga kolhydrater. Hade ytterligare 0,6 ner på vågen imorse och det peppar mig att inte ge upp.

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Grattis!!!

Själv är jag inne på min femte dag med ryggskott:(

OCH jag äter lite mer som tröst tyvärr.....

2011-10-01 @ 13:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0