Jag tänker inte...

Just nu mår jag fysiskt dåligt av det jag äter. Jag mår också psykiskt dåligt av det jag äter. Varför är det då så svårt att välja den kost jag mår bra av? Jag tänker inte säga att nu jäklar. Tänker inte säga att nu har jag bestämt mig. Inte heller att nu ska jag.
Nej jag ska bara göra ett försök att ändra tillbaka min kosthållning. Ett försök att motionera mer. Ett försök att hitta tillbaka till mig själv igen.
Vågar inte tro, vågar inte hoppas, men ett försök är jag värd.

Kommentarer
Postat av: Skinny2011

Jag vet hur det känns att ha en svacka när man ger upp....

För att få tillbaka motivationen:

*Rensa garderoben, du ser allt du vill komma i.

*Bläddra i klädkataloger.

*Surfa runt på andra viktbloggar.

*Sätt upp mål, skriv listor och tabeller.

*Se på dig själv framför spegeln i helfigur.



Jag har ofta fått nån slags uppvaknande när jag

verkligen tittar på hur jag ser ut (blundar gärna för sanningen ibland), dra upp favvojeansen så långt det går på låren... Då brukar jävlar-anamma-känslan infinna sig!

Lycka till!!!

2011-09-18 @ 08:56:44
URL: http://skinny2011.wordpress.com/
Postat av: Cinderella

Att du inte ger upp är en prestation i sig. Bara återvänd till det du vet är ett bra sätt att äta, träna, leva.

2011-09-18 @ 20:31:05
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0