Håll alla tummar

Inatt ska jag sova en hel natt utan mina barn. De har åkt till farmor och farfar idag och ska vara där till söndag. Imorgon fm ska jag vara redo. För vad vet jag inte, men jag ska bli 40-års firad av mina kompisar. Hemliga aktiviteter hela dagen och förhoppningsvis massa trevlig samvaro. Har bara fått en tidpunkt att vara redo och en packlista. Vet inte om jag borde vara skraj.... Vi får se om jag kommer helskinnad ut från detta. Håll tummarna att det kommer att gå bra för mig.

Kommentarer
Postat av: Cinderella

Så jättekul med en överraskningshelg! Hoppas du haft det riktigt, riktigt roligt!

2011-09-10 @ 21:04:06
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0