Soppar vidare

Imorgon hade jag planerat för en härlig semesterdag. Tänkte bara sådär- inget speciellt som skulle göras. Nu blir det en ledig dag men med ett sjukt barn istället. T har öroninflammation och feber. Fick hämtas på dagis idag så hon blir hemma imorgon. Lite surt men min arbetsgivare blir nog nöjd. Inget arbete som behövs styras om. Vi hoppas på raskt tillfrisknande då vi båda har svårt att styra om våra jobb på torsdagen. Fortsätter äta soppor frukost och lunch. Allt går bra tills jag kommer hem. Då slinker lite för mycket ner för att det ska kunna kallas för en soppdiet. Inte bra! Ska verkligen försöka skärpa mig. Morgonpigga tjejer imorse. 05.40 var de uppe. Inte roligt! Vintertiden förstörde allt. Vi hinner lätt till dagis även om de sover till kvart över sju. Tänk vad vi alla vore lite trevligare om de sov lite längre.

Kommentarer
Postat av: Tackan

Känner så igen mig i detta med vintertiden, mitt lilla lamm är såå pigg redan vid fem, tyvär verkar det som att hon har ställt om sig på kvällen men inet på morgonen ...men det blir väl bättre.

2011-11-09 @ 07:37:10
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0