LCHF och migrän

Kalajshelgen har börjat. Idag hetsat ut för att inhandla present till första kalaset och ströpresenter till E imorgon.
Jag behövde bara vara med på kalas 2 då barnens kusin fyllde 4. Hittade en farlig snickerskaka som trillade lätt ner i magen. Inte ätit massor idag men det jag ätit har inte varit rätt för min kost. Kolhydratchockade kroppen igår och vad händer? Vaknar upp i morse med migrän. Innan jag började med LCHF hade jag migrän 1-2 ggr per månad och tre dagar varje gång. Nu har jag aldrig migrän. Kosten tar bort den helt- då borde det vara lätt att hålla sig strikt kan man tycka. Men det är svårt ändå men detta fick mig att vakna till lite.

Sov 1 1/2 timme idag på dagen så nu ska jag banne mig hålla mig vaken hela schlagern. Heja Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0