Kaosdag

Vilken kaosdag det blev. Ja alltså allt har ju blivit bra men jag kan inte kalla det en ledig dag som jag haft. Packat och kört tre (!) diskmaskiner idag. Köket ett stort kaos. Har haft fin baksupport av syster och av A. Vi har bakat falska potatisbakelser, bullar, rulltårta och tre satser chokladbollar. Nu saknas bara lite drömmar men har jag tur finns det sådana i frysen redan. Ungarna har kanske inte visat sin bästa sida. Förstår dem dock, inte så spännande att bara hänga i rummet och köket en hel dag. Lite långtråkigt men för oss välbehövligt.
E grinar sen några dagar vid varje måltid för kinden gör så ont. Har misstänkt att hon bitit sig i kinden eller har någon 6-årstand på gång. Ikväll hittade jag dock ett stort vitt sår långt nere i tandköttet. Ingen bitskada alltså. Antar att jag måste ta itu med det problemet imorgon. Lillgumman- jag som bara titta på kinden.

Imorgon vägning....suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0