Härliga vecka!

Denna vecka hade dagis planeringsdag på måndagen så jag var extraledig då. Idag är det onsdag och min ordinarie lediga dag. Nästa vecka arbetar jag tre dagar. Nu börjar sommarkänningen krypa allt närmare. Vill verkligen vara sommarledig nu.
Söndagens kalas gick bra- alla barnen överlevde och vi tappade inte bort någon. Fröken E verkade nöjd och det är huvudsaken. Vi var mest överlycklig över det fina vädret vilket innebar att de fikade ute på en filt istället för inne. Mer spännande och mindre städ för oss efter.
I måndags var vi i mammas stuga och firade lite morsdag i förskott. Jag firade tydligen med minst en tårtbit för alla mina tre barn... inte så bra men ack så gott.
Denna vecka har jag vänt vikten så nu ska jag bara bryta mitt onsdagsmönster. Vill inte se plus imorgon på vägningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0