Veckovägning

Ett otäckt plus har hängt med mig senaste veckan. Som tur är lyckades nog mina kvällspromenader jaga iväg det. Veckan slutade på minus 0,1. Inget fantastiskt veckoresultat men jag är nöjd att jag jobbade bort plusresultatet. Ska nu hålla i det här med promenerandet. Tycker faktiskt det är jätteskönt att vara ute, speciellt om jag hinner ut när ljuset och solen är kvar.
Jobbar sent ikväll så idag blir det nog en promenad i mörkret. Tänkte försöka locka med min man- vi hinner ju aldrig prata i lugn och ro hemma så promenader är suveränt i det avseendet också. Mycket som snurrar just nu: Sommarsemesterplanering som ska fungera ihop med två arbetsgivare, sommarjobb till A, livet med de små, stugan, bulleråtgärder på huset.....m.m Har en del att avhandla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0