Vägdag...eller inte

Har haft en jättebra helg. Den har dock innefattat för mig onyttig mat och godis. Antagligen därför min sjuka hjärna tycker helgen varit bra. Har känt som om jag haft ett uppdämt behov av en frossarhelg. Nu är den gjord och jag återgår till mitt nya bättre liv. Ska lägga in träning denna vecka också som kompensation. Passar nu samtidigt på att ducka för vågen idag och byter härmed vägdagar till torsdagar. Har aldrig tyckt om måndagar. Det ger mig också några dagar att slipa på siffrorna så jag inte bryter ihop av besvikelse.

Är på väg nu på utvecklingssamtal för A som slutar 9:an- ska bli spännande. Sen så närmar sig ju onsdagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0